Retourneren en ruilen

Wat valt er onder de productgarantie?

 

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, je artikel retour te sturen (herroepingsrecht).
Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen. Let wel op; in geval van voeding (supplementen) moet het artikel compleet en ongeopend zijn. Dit i.v.m.gezondheidsbescherming en/of hygiëne na het verbreken van de verzegeling na levering. De kosten van terugzending zijn voor jouw rekening. Na ontvangst van je retourzending, betalen wij het aankoopbedrag terug.

Alle beloftes op een rijtje.

  • Je kunt je product retour sturen, mits deze uiteraard ongeopend en ongebruikt is.
  • Je hebt 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Product ruilen? Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag je nieuwe product.
  • Geld terug? Binnen 5 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Retour of Ruilen van een product eerst aanmelden via de mail of het contactformulier.

HOE KAN IK EEN BESTELLING RETOURNEREN?

 

  • Voordat je één of meerdere producten aan ons terugstuurt, is het belangrijk om contact op te nemen met onze klantenservice om je retourzending aan te melden. Dit kan via het contactformulier of via info@fitshape.nl.
  • Als wij geen retourmelding hebben ontvangen, kunnen wij een retourzending helaas niet in behandeling nemen en kom je niet in aanmerking voor teruggave van het aankoopbedrag.
  • Vermeld in je retourmelding het bestelnummer met daarbij de naam van het product of de producten dat/die je wenst terug te sturen.
  • Verpak het product in een stevige doos met voldoende bescherming. Dit voorkomt schade tijdens het transport.
  • Voeg de factuur of de pakbon bij. Als je deze niet meer in je bezit hebt, noteer dan je gegevens, het nummer van de betreffende bestelling en productnaam op een apart briefje en voeg deze toe.
  • Je ontvangt geen retourlabel bij je bestelling.
  • Verzend het pakket met PostNL bij bijvoorbeeld het postkantoor, de Bruna of de AH.
  • Bewaar het verzendbewijs goed dat je ontvangt bij het afgeven van je pakketje op het postkantoor of servicepunt. Zonder dit verzendbewijs kan het zijn dat wij het aankoopbedrag van de producten niet kunnen terugstorten of geen herzending kunnen doen in het geval dat het item onverhoopt zoekt raakt tijdens het transport.
  • Aankoopbedragen van retourzendingen worden teruggestort naar de rekening/creditcard die gebruikt is in de originele bestelling.
  • Lege en/of aangebroken producten worden niet geaccepteerd en vallen niet onder de retourregeling.

WAT GEBEURT ER ALS IK MIJN BESTELLING HEB TERUGGESTUURD?

 

Zodra wij je bestelling ontvangen hebben beoordelen wij de reden voor het terug sturen.

Je ontvangt dan een e-mail om je te laten weten wat er verder gebeurt en of je het aankoopbedrag teruggestort krijgt op jouw rekening.

WANNEER ONTVANG IK MIJN RETOURBETALING?

 

Je betaling wordt binnen 5 dagen op je rekening teruggeschreven, we versturen ook een e-mail om je te laten weten dat het overgemaakt is.

Als je geen terugbetaling hebt ontvangen en je al 10 of meer werkdagen hebt gewacht sinds je de e-mail ontvangen hebt, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Die kan je bereiken via de contactpagina op onze website, via e-mail, of via Instagram of Facebook.

0