Veelgestelde vragen

MIJN ACCOUNT

Hoe schrijf ik me in?

Inschrijven is simpel!
Ga naar onze accountpagina om een account aan te maken op Fitshape en krijg toegang tot alle tips over voeding, het reward punten systeem en de allerbeste sportvoeding!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Maak je geen zorgen, als je naar de accountpagina gaat kan je op ‘Wachtwoord vergeten?’ klikken om je wachtwoord opnieuw in te stellen!

Zijn mijn gegevens veilig als ik een account aanmaak?

Absoluut, je gegevens zijn compleet veilig bij ons. Je hoeft je geen zorgen te maken, wij handelen volgen de DPA, wat betekent dat jouw gegevens beschermd worden.

Wat zijn de voordelen van een account?

Uiteraard kun je bij ons ook aankopen doen zonder een account aan te maken. Echter, als je wel een account aanmaakt zul je via ons reward systeem punten verzamelen voor kortingen bij toekomstige bestellingen, kan je eenvoudig je oude bestellingen terugvinden, en kun je zo nu en dan beloond worden als vaste klant 😉

Ook geeft jouw account al jouw bewaarde adressen en betalingsmethodes weer, wat het makkelijk maakt om je bestelling af te ronden!

BESTELLINGEN

Hoe bestel ik?

We proberen het bestellen je zo makkelijk mogelijk te maken. We bewaren zelfs jouw producten in je winkelwagentje voor 60 minuten als je van onze website af gaat.
Vind de producten die je wilt en voeg ze toe in je winkelwagentje. Je kan dan verder gaan met shoppen of gelijk naar de kassa gaan als alles wat je nodig hebt al in je winkelwagentje ligt! Vervolgens kun je in je winkelwagentje gemakkelijk je gegevens invullen en de bestelling afronden.
Wij versturen je een e-mail zodra jouw bestelling onderweg is.

Wat is de status van mijn bestelling?

Je aangemaakte account maakt het makkelijk om je bestelling bij te houden.

Wanneer je aangemeld bent worden al jouw bestellingen weergegeven. Als je op de bestelling klikt die je wilt bekijken vind je alle informatie die je nodig hebt.

Verder sturen we je ook nog een e-mail wanneer jouw bestelling verzonden is met daarin een track- en tracecode zodat je jouw bestelling op de voet kunt volgen!

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Wanneer je je bestelling geplaatst hebt kunnen wij deze niet meer voor je aanpassen. Mocht je een product zijn vergeten, kun je uiteraard nog een tweede bestelling plaatsen.

Als je een verkeerd product hebt besteld, kun je deze ook naar ons retour sturen. Je hebt hier 14 dagen bedenktijd voor. Controleer wel of het artikel aan de retourvoorwaarden voldoet.

Kan ik op een ander adres bestellen?

Uiteraard kan dat. Je kunt het bezorgadres selecteren op de afrekenpagina. Bij het afrekenen wordt het bezorgadres automatisch ingevuld met het opgeslagen adres, maar je kan altijd een ander adres toevoegen. Ook kun je bij de notities nog wat extra informatie doorgeven (bijvoorbeeld: bezorgen bij een winkeladres)

Betaling en korting

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

Wij bieden verschillende onlinebetalingsmethodes aan om ervoor te zorgen dat onze klanten toegang hebben tot de beste sportvoedingsproducten. Met de volgende methodes kan je onbezorgd betalen:

1. iDeal
2. Mastercard Creditcard
3. Visa Creditcard
4. PayPal
5. Klarna Achteraf Betalen
6. Bancontact (België)

 

Jij kan jouw ideale betalingsmethode kiezen wanneer je betaalt.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Wij proberen alles zo makkelijk mogelijk te maken voor jou, dat geldt dus ook voor korting op jouw favoriete sportvoeding.

Zodra je al jouw producten in je winkelwagentje hebt gedaan, kun je bij je winkelwagen in het vak waar ‘kortingsbon’ in staat de code invullen. Als je op ‘kortingsbon toepassen’ drukt, ontvang jij jouw korting!

Als de code niet werkt dan moet je nakijken of je niet meer dan een kortingscode probeert te gebruiken, je mag er namelijk maar één per bestelling gebruiken.

Ervaar je nog steeds problemen? Dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice, via de contactpagina op onze website, of via Instagram of Facebook.

Zijn alle prijzen incl. BTW?

Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief btw.

Het betalen van mijn bestelling lukt niet, wat moet ik doen?

Als er een probleem is met je betalen is dat uiteraard vervelend. Maar geen zorgen, dit kan makkelijk verholpen worden zodat wij zo snel mogelijk jouw producten kunnen versturen!

Voordat je je betalingsgegevens opnieuw invult, zorg er dan voor dat het facturatie adres en je betaalgegevens juist zijn. Wij raden ook aan om te checken of er genoeg geld op je rekening staat.

Als je dit allemaal gedaan hebt maar het probleem is nog steeds niet verholpen neem dan alsjeblieft contact op met ons. Dit kan via de contactpagina op onze website, of via Instagram of Facebook.

Hoe kan ik mijn Reward Punten gebruiken?

Het is super simpel! Zorg dat je bent ingelogd in jouw account. Je hoeft dan alleen maar op ‘gebruik punten’ te drukken wanneer je in je winkelwagentje zit en de punten worden toegepast.

Als je problemen ervaart met het gebruiken van je punten dan is onze klantenservice altijd bereikbaar. Die kan je bereiken via de contactpagina op onze website, of via Instagram of Facebook.

Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

Je kunt een artikel alleen retourneren wanneer:

  • Het artikel compleet en in geval van voeding (supplementen) ongeopend is. Dit i.v.m.gezondheidsbescherming en/of hygiëne na het verbreken van de verzegeling na levering.
  • Het product binnen de garantietermijn defect is gegaan.

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, je artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen.

Kijk ook op onze retourpagina voor uitgebreide informatie.

Hoe retourneer ik een product?

  • Controleer of het artikel aan de onderstaande voorwaarden voldoet
  • Het artikel moet ongeopend zijn
  • Bij je bestelling zit geen verzendformulier.
  • Voordat je één of meerdere producten aan ons terugstuurt, is het belangrijk om contact op te nemen met onze klantenservice om je retourzending aan te melden. Dit kan via het contactformulier of via info@fitshape.nl.
  • Verpak het product in een stevige doos met voldoende bescherming. Dit voorkomt schade tijdens het transport
  • Verzend het pakket met PostNL bij bijvoorbeeld het postkantoor, de Bruna of de AH.

Voorwaarden

  • De 14 dagen bedenktijd gaan in één dag nadat je het product in huis hebt ontvangen.
  • Producten moeten in de originele verpakking, ongeopend en compleet terug worden gestuurd.
  • De teruggestuurde artikelen zijn ongebruikt, schoon en moeten als nieuw verkocht kunnen worden.
  • De kosten van terugzending zijn voor jouw rekening.
  • Je draagt als consument het risico op beschadiging of verlies tijdens transport. Verpak het product daarom goed en bewaar je verzendbewijs totdat je bericht van ons hebt ontvangen.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling heb teruggestuurd?

Zodra wij je bestelling ontvangen hebben beoordelen wij de reden voor het terug sturen.

Je ontvangt dan een e-mail om je te laten weten wat er verder gebeurt en of je het aankoopbedrag teruggestort krijgt op jouw rekening.

Wanneer ontvang ik mijn retourbetaling?

Je betaling wordt binnen 5 dagen op je rekening teruggeschreven, we versturen ook een e-mail om je te laten weten dat het overgemaakt is.

Als je geen terugbetaling hebt ontvangen en je al 10 of meer werkdagen hebt gewacht sinds je de e-mail ontvangen hebt, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Die kan je bereiken via de contactpagina op onze website, via e-mail, of via Instagram of Facebook.

Eiwitpoeder

Kan eiwitpoeder zorgen voor gewichtsverlies?

Een eiwitijk dieet kan helpen bij het afvallen doordat het je eetlust vermindert (calorieën in) en je stofwisseling verhoogt (calorieën uit). Het is echter belangrijk om te onthouden dat het nemen van een eiwitsupplement geen vervanging is voor een uitgebalanceerd dieet.

Waarom zou ik eiwitten gebruiken?

1. Als je traint, creëer je scheuren in je spieren, die zich vervolgens zelf moeten repareren. Aminozuren helpen deze scheuren te herstellen, en een eiwitshake is een gemakkelijke manier om deze aminozuren in je systeem te krijgen. Je kunt natuurlijk je eiwitten uit voedsel halen, maar het kost meer tijd voordat je lichaam het eiwit in vast voedsel afbreekt.
2. Als je een gespecialiseerd dieet volgt, kun je moeite hebben om alle essentiële aminozuren te krijgen die je nodig hebt (je lichaam maakt er slechts enkele van, de rest die je nodig hebt moet uit je dieet komen). Een supplement kan helpen om ervoor te zorgen dat je lichaam krijgt wat het nodig heeft.
3. Eiwitshakes kunnen een gezondere snackkeuze zijn dan de automaat om 15.00 uur bezoeken, of een beter ontbijt dan een croissant pakken. Mengen met fruit en groenten geeft je ook een geweldige balans aan voedingsstoffen.

Wat is eiwit precies?

Eiwit is een macronutriënt, te vinden in voedingsmiddelen zoals vlees, zuivel, noten en bonen. Macronutriënten zijn de drie stoffen die uw lichaam nodig heeft om te groeien; naast eiwitten zijn er ook koolhydraten en vetten. Eiwit bestaat uit aminozuren, die een sleutelrol spelen bij de ontwikkeling van gezonde spieren, huid, haar en nagels.

Waar kan ik mijn eiwitpoeder het beste mee mengen?

Dat is aan jou! Als je je eiwitpoeder met water mengt, bereikt het je spieren het snelst. Als het allersnelste herstel niet is waar je naar op zoek bent, dan kun je heel veel kanten op en is dit waar het leuk wordt: je kunt je eiwitpoeder mengen met melk, plantaardige melk, fruit, groenten, havermout – zo gek als je het maar kunt bedenken, wees creatief en probeer vanalles uit!
Winkelwagen
Je winkelwagen is leeg